مدیران شرکت تولیدی بازرگانی تفتان پارت ایرانیان با سابقه و تجربه ی ۳۰ ساله فعالیت خود را در زمینه توزیع قطعات خودرو با نام تفتان پارت آغاز نمودند و با کسب تجارب فراوان و با بهره گیری از پرسنل فنی مهندسی مجرب یکی از معتبر ترین شبکه های توزیع قطعات خودرو را در ایران راه اندازی نمودند.

عرضه انواع قطعات خودرو با کیفیتی در حد استانداردهای ملی و بین المللی از جمله افتخارات تفتان پارت ایرانیان می باشد.

قطعات خودرو این شرکت دارای گارانتی طلایی بوده و واحد امور مشتریان شرکت تفتان پارت ایرانیان همواره آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان و مصرف کنندگان محصولات این شرکت می باشند.

شرکت تولیدی بازرگانی تفتان پارت ایرانیان علاوه بر استاندارد ملی ایران ، دارای گواهینامه های استاندارد ISO 9001 ، ISO14001 ، OHSAS 18001 ، ISO 10002 ، IATF/ISO TS 16949 از موسسه JAS-ANZ استرالیا (مورد تایید سازمان استاندارد جهانی IAF) می باشد.

قطعات خودرو که توسط کارشناسان فنی تفتان پارت وارد سبد قطعات نمایندگان شرکت می شود، دارای بالاترین استانداردهای کیفی شرکت های خودرو ساز می باشد.

برنامه‌های توسعه ای از قبیل مکانیزاسیون فرآیند بسته بندی ، شناسایی و ردیابی قطعات، انبارداری و لجستیک نوین، تولید قطعات به کمک دستگاه های با دقت بالا در دستور کار این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت سرآمد در حوزه قطعات یدکی خودرو در کشور قرار دارد.